Love the way you lie

Hej, hej allihopa :)
Måste erkänna att livet som fattig student inte riktigt lockar så där jätte mycket som jag låtsas att det gör :p Missförstå mig inte, jag vill utbilda mig och flytta till en större stad, träffa nya härliga människor och allt sånt. Det är just den där biten av att låna pengar och leva på nudlar vissa dagar för att annars går inte ekonomin ihop :( DEN delen lockar inte direkt så mycket. Jag vill ha ett välfyllt kylskåp och kunna unna mig choklad när jag känner för det! Är ändå glad att jag inte är beroende av någonting, att jag inte röker eller snusar vill säga ;) Det hade blivit jävligt jobbigt då kan jag tro. För mat klarar man sig inte utan, men tänk den hemska tanken om att behöva välja mellan mat och tobak om man är beroende alltså :o Jag hade lagt mig ner och dött! Hahaha
Men tänk att kunna kanske inte leva på, men ialla fall tjäna lite kosing på sin blogg! Bara vara sig själv och skriva roliga inlägg några gånger om dagen och så klirrar det till i kassan ;) Det hade vart guld värt! Då kan jag ju bestämma arbetstiderna helt själv :) Fan att det ska vara så svårt då, att få bloggen att bli STOR liksom :p Hur har folk gjort? :question: Det är frågan!
Kanske ska anamma min barndomsdröm och satsa på att bli krönikör vid sidan om studierna i Karlstad :) Det borde väl inte vara så svårt att få sina arbeten publicerade i små lokala värmlands tidningar? Eller?!
Tänk er bara att leva livet som Carrie Bradshaw :love:
Gud det hade varit underbart!

Kommentarer
Karin säger

Håller med dig helt. Ska verkligen bli hemskt att behöva leva på existensminimum.

Jag tycker absolut du borde satsa. Seriöst! Det kanske kan ge något liksom :D

2010-08-25 @ 17:36:22
URL: http://kakochdonk.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0