In my head

Tja fan ;)
Jag håller på att bli av med en dålig vana, eller två :) Den första är en sådan skit sak som att jag biter på naglarna :p Haha, kletar på Stopp och Växt så det står härliga till ;) Den andra vanan är att överanalysera i princip allt! Jag behöver sluta upp med det och anamma en mer "whatever" attityd :) Jag har kommit på lösningen på detta problemet nu, nämligen att skaffa en hobby som inte tillåter mig att tänka på annat än just det jag håller på med för tillfället! Det finns ju massor av hobbys, men de flesta är till för att du ska kunna sortera dina tankar och sånt. Pallar inte det, eftersom jag i så fall skulle sortera mina tankar 24/7! :o Så det är ett big NO NO!
Jag har kommit på vad jag ska dyka ner i :) Nämligen mitt pianospelande :) Är ju inte alls duktig, så jag tänkte bli det. Alla jag pratat med om hobbys som fryser dina tankar har sagt att lära sig ett instrument är bra :) Sen när jag blir den kvinnliga versionen av Robert Wells, ja då får jag väl lära mig spela någonting annat ;) haha, det problematiska i det här är bara att min lägenhet är lite för liten för att ha plats med ett elpiano, tror jag :( Men jag ska titta på det! Får öva som as på "He's a Pirate" som jag fick noter på av Annie för något år sedan! :) Vill verkligen kunna den :D
Jag äger en Casio, som står där uppe i pappa's musikrum tillsammans med hans trummor och Bror's bas :) Den enda som spelar på pianot är Bobe som kör "Julen är här" när han hälsar på och ser pianot ;) Så kanske är dags att sätta igång att börja öva nu då :) Så jag kan mer än melodin till "Håll om mig"

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0