I gotta feeling

Hej, hej allihopa :)
Idag kom pappa hem igen från USA. Fick mina grejer på en gång han kom hem :) Dock hittade han ingen Stephenie Meyer's "The short second life of Bree Tanner" :( Ogillar fett mycket! Ingen popcornkrydda blev det heller... Men fick en del annat fint :D
två stycken sådana fina rosa rosetter :) Den andra har jag i håret ;)
Fråga inte varför han köpte denna... Bad om en ny Edward nyckelring. För den jag har nu är en gammal bild på :p Så kom han med den här! :p Pappor alltså!!!
Bara älskar denna! Bilden på henne är underbar! Lite mera LADY lite mindre GAGA ;)
Någonting att titta på True Blood i :D Awesome!
Ja, jag tror bilden visar vad det är :) Denna ska sitta på min lägenhetsnyckel sedan ;)
blev lite snopen när jag vände på den och bara "PRIDE" :P haha...

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0