Hej,hej alla mina sötnosar :)

img_0921 (MMS)

Hej,hej alla mina sötnosar :) Jag ber om ursäkt för det dåliga bloggandet igår. Fick ett samtal innan lunchen igår, om att jag minsann skulle komma upp till Säffle på kräftskiva ;) så jag tog mitt pick och pack, sen drog jag och Kenny oss uppåt :d Det var stört kul! Först hämtade jag upp Bobe på stationen, sedan åkte vi hem till honom. Hans familj blev riktigt glada när jag kom :) kul kul kul! Fick en kram av hans mamma! Hon är för söt. Festen ute i Söt-Johans stuga i Tveta (varför man har en sommarstuga 10 minuter från shut hus kommer aldrig sluta förundra mig);) vi sjöng, prata, skratta, badade i mörkret och drack :) Awesome! Alla var hur trevliga som helst! Befinner mig just nu på Karlstads Universitet. Sitter med Bobe när han jobbar:p Han jobbar och jag läser "Egoboost", bara 3 kapitel kvar nu;) sedan ska både Daniel och Fatma låna den:p För er som undrar så flyttar jag den 27e augusti!


Kommentarer
daniel säger

haha, jag diggar att tanten i bakgrunden joinar er pose xD

2010-08-18 @ 21:26:07
URL: http://kakochdonk.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0