Hallå, hallå mina favoriter :)

dsc01516 (MMS)

Hallå, hallå mina favoriter :) Klev upp riktigt tidigt och åkte till Landvetter. Vi hade kollat fel på biljetten, så vi höll på att missa planet :-o fick springa genom halva flygplatsen och sen bli stoppad i säkerhetskontrollen för min mac! När vi står i säkerhetskontrollen kommer en kvinna fram och frågar om det är vi som är Jessica och Joakim... Inte alls extra stressande:p men nu är vi framme i Boden hos farmor och farfar :d har ätit plättar med hemmalagad blåbärssylt;) ruskigt super gott!!! Sitter i vardagsrummet med cola light och försöker få Jokke att inse att Stargate Atlantis är skit dåligt och byta till någonting bra... Önska mig lycka till!


Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0