Gråa dagar

Tjenaremors allihop!

Jag är helt död idag, hälsomässigt. Har börjat bli förkyld :( Blir alltid förkyld i slutet av sommaren, lagom till att skolan börjar :P Så jag ska låta som en idiot när jag träffar alla nya klasskamrater. Mådde så himlans dåligt igår kväll när jag och Jokke kollade film. Fick ge upp vid 02:07 och lägga mig för jag var för illamående :( Jokke tyckte det var dåligt av mig, hade somnat några gånger innan dess också så han fått putta på mig och kommit med kommentarer som "nu är det din favoritscen" och "det är nog lite svårt att se tv:n om du ligger sådär" (låg på rygg och blundade och hade vänt huvudet bort från tv:n in i ryggstödet på soffan :p ) Så jag deckade i sängen och vaknade runt halv 12 och sen bara legat och dragit mig tills nu :) Så frukosten idag består av glass och te :D Sånt lyx gillar jag!

Kommentarer
Rebecca säger

ser att du hittade min glass :P Bäst att ni äter upp dem innan de blir dåliga. De hinner antagligen ruttna bort innan jag är där igen...

2010-08-23 @ 15:50:43
URL: http://www.majlov.se
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0