Feel it

Hejsan allihop :)
Efter lite konstruktiv kritik har jag nu ändrat lite små grejer här i bloggen ;) Hoppas att ni alla tycker den blivit bättre. Vi var och hämtade alla saker hos mormor och morfar tidigare. Det blev lite strul med släpet, fick ett som jag inte bokat :p haha, killen såg lite snopen ut när jag kom tillbaka in så snabbt :) Men det löste sig perfekt!
Blev ruskigt låg när vi packade. mamma sa till mig att prata med morfar och fråga om jag kunde få något att äta, men jag "försvann" hela tiden, så jag kunde inte koncentrera mig på att hålla mig vid medvetande OCH leta efter morfar. Så mamma fick tag på honom och skickade upp mig till huset. När vi åkte hem frågade mamma mig om jag vart mycket borta när jag blev låg, för tydligen hade jag gått till bilen när hon skickat mig till huset! :o hrm, NOT good...
Nu ska jag prinsessa till mig lite :) Sen bär det av på kalas :D

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0