Dollar Store

Tjohoo alla fina :)
Kom precis hem från Luleå :) Jag och Bror vart en sväng dit för lite shopping ;) Hittade lite smått och gott. Blev lite irriterad på honom dock, för han suckar varje gång jag hittar något jag vill ha! Jag sa till honom att sluta sucka, då svarar han "men allt du köper är ju så onödigt!" Vad fan menar han med det?! Jag behöver faktiskt en nyckelring med lampa på, så jag inte är lika rädd när jag går ute om kvällarna, eller när lampan i trapphuset hos pappa dör (vilket den gör typ stup i kvarten). Värsta smart med lampa för då kan jag hitta nyckelhålet skitsnabbt :D Vi försökte även hitta Myrorna, men de måste ha lagt ner, för jag hittade dem inte där de låg senast jag såg dem :( Snopet!

Kommentarer
Sandlaaa! säger

MEEHH!! Du kan ju inte åka till Luleå utan att säga till mig! :(

2010-08-12 @ 17:46:10
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0