Central Station

Jokke hittade denna i mitt rum och bestämde sig för att försöka lösa den :) Här kommer hans strävan efter rebus-lösningen :p
Jokke: Eeh, vad fan är det där första?
Jag: Vad tror du att det är?
Jokke: Det ser ut som skit!
Jag: Haha, det är té! Herregud!
Jokke: Jaha, té... papper?! :s
Jag: Men hallå MATTOR! Jokke! Du får ju tänka att du ska ta bort tor ifrån ordet... *suck*
Jokke: Men det där är ju fan inga mattor!
Jag: Klart det är, det ser ju alla!
Jokke: Vill han att man ska tro att det är mattor får han la ha en bild på det då! Gud!
Jag: Men ska du fortsätta eller?
Jokke: Vad är det där då? Rutor?
Jag: Vart pekar pilen, Jokke?
Jokke: Té, Maat, skjorta?
Jag: Alltså, inte Té, Maat... Finns det kanske några svenska ord med bokstäverna TEMAT?
Jokke: TéMaat... eeeh, jaha Temat! Men åh!
Jag: Mmm, bra! vad är det nu då?
Jokke: Ärm, ÄR! Temat är ... Hollywood. Det sista visste jag faktiskt! :) Orka att han tog paraply och så ska man ta bort parap! Då finns det ju typ inget kvar ju!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0