California Gurls

God morgon på er :)
Sitter nu och äter frukost, flingor formade som små hjärtan ;) De är lite som havrefras fast inte ihåliga :) Inbillar mig att de smakar bättre för att de är just hjärtan :p hihi... Ska snart köra till jobbet. Gick och la mig innan 23 igår, tidigt för att vara jag. Somnade nästan direkt och vaknade inte en endaste gång innan klockan ringde! Det är andra natten i rad som jag inte behöver kliva upp :D Hur skönt som helst ju! I vanliga fall brukar jag behöva kliva upp minst 2 gånger per natt :( Natten efter Liseberg gick jag fan upp 6 gånger. Helt sjukt! Det är ju så man undrar hur jag hinner sova alls, när jag går upp så ofta :o
Är däremot fortfarande trött, jobbar 3.5 timmar idag, så när jag kommer hem blir det SOVA som gäller. Pappa kommer hem idag, så vi får se vad som händer då :) Hoppas att han hittade allt jag skickade ut honom på jakt efter ;) Speciell Popcorn-kryddan hoppas jag på! Påminde honom om det typ 3 gånger ialla fall :p
no more naked popcorn :)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0