Är du rädd?

Hej på er mina underbara läsare :)
Igår var det en vecka kvar tills jag flyttar, nu är det mindre än en vecka! Börjar inte alls få panik eller ångest över allt jag måste hinna fixa innan dess ;) Inte alls, nej då.
Som vanligt så tog jag inga kort igår (måste verkligen bli bättre på det där), så jag kan inte visa er hur mysigt och kul vi hade det :( Ni får ta mig på mitt ord istället :) Jag stannade över hos Annie, både var sjukt döda så det blev inte så mycket snack i sängen precis. Somnade direkt efter att vi sagt god natt! Stört! :o Men det var skönt också :) Sen imorse åt vi frukost och pratade en massa om allt och ingenting. Älskar att sitta och prata och Annie är ett utomordentligt sällskap må jag säga :D Vi är väldigt lika på flera plan men helt olika på andra, så det blir intressanta diskussioner :) Men eftersom jag måste ta tag i det här med packandet nu (a little more action and less talking about it) så åkte jag direkt efter att vi städat klart efter kalaset ;) Drog dock en sväng till ÖoB och köpte kollegieblock och lite Pepsi, måste ju ha någonting att belöna mig med under packandet ;)
Lite så här ser det ut hos mig nu :)

Kommentarer
Annie säger

Haha aaw :) ja det var jättemysigt att du stannade över! :D (och hjälpte mig röja upp allt sen ;)

2010-08-24 @ 11:25:57
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0