3e augusti

God morgon alla finisar :)
Nej, jag ska inte ljuga och säga att jag precis vaknat. Har varit uppe i typ en timme nu. Sovit skit bra för en gångs skull :D men jag har också kommit på hur jag ska ligga i sängen för att få maximalt med sömnkvalité, hihi! Har hittat den skönaste kudden och den näst skönaste och lagt i det bortersta övre hörnet i sängen :) Format ett hörn med dem liksom. Sen ligger jag på den kudden som är längs med långsidan av sängen :) Asigt skönt! Måste dock se väldigt knepigt ut :P Ligger liksom diagonalt över hela sängen och om jag öppnar ögonen så är dörren det första jag ser :P Haha...

Antar att alla som läser min blogg vet om att jag är ledig idag :D Hur ska ni ha kunnat missa det liksom? ;) På jobbet svettas man som en gris och håret blir så gross att vi inte ska nämna vad det liknar :) Så jag kan ju summera med att säg att jag inte ser ut som en människa idag. Därav bild på mina händer :)

Nu blir det världens mysigaste frukost och en chic-flic ;)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0