Valborg

Tillbaka från Bergvik :) Passerade minst 1 miljon Våxnäs skyltar, Annie! ;) Tänkte allt på dig då och skratta för mig själv :) hihi ^^
Jag letade upp den butiken jag och Becks hittade för typ 1 år sedan, med mycket pyssel... Men ack, den har gått omkull och blivit någonting annat som ser ut som en försäkringsbyrå! Tråkigt! Men jag hittade Maxi ;) haha, så jag har köpt nya VeckoRevyn och yoghurt! Självklart håller jag fast vid Brie-ost trenden och köpt KRAV märkt att ha på mina Ciabatta bröd ikväll till Så ska det låta! :) Jag får göra det bästa av denna Valborgsmässoafton :) Har ju redan hört Studentkören sjunga "Sköna Maj, Välkommen" Trevligt trevligt :) Har en vanilj-ugnspannkaka i ugnen, så lite middag blir det här i ensamhetens hus...

Kommentarer
Annie säger

Hahahaha!! x)

2010-05-02 @ 15:29:30
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0