Surprise visit

Nyss hemkommen från stan :) Precis när jag satt mig i bilen ringde pappa. Han sa att han var i Örebro och ville ta en fika ;) Haha, jag pratade precis häromdagen om att jag tycker att folk borde komma och surprise visit oss här:p Och så händer det! Hur kul som helst, tycker jag :) Så det blev en snabb fika på Espresso House innan pappa var tvungen att åka till jobbet...
Han ville att jag skulle sätta in pengarna för bilen på hans konto, det var en procedur i sig :p Man får nämligen bara ta ut 2000 kronor åtgången i SEB's automat. Så där står jag och tar ut 14.800 kronor i 8 omgångar ;) Haha! Men nu har jag satt in dem på ett konto som jag kan överföra från ;) Så imorgon är bilen min på riktigt, då jag betalat för den själv :D
Bilden är lånad från pappa's Facebook :p

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0