sjukstuga

Jag var helt utslagen i morses, vaknade inte när Fatma gick upp som jag brukar. Jag vaknade till när hon kom in i vardagsrummet för att hämta sina grejer :p Sen igen när hon låste dörren... Runt 10 vaknade jag av sms, det var Fatma som undrade om jag kunde komma och hämta henne efter hennes seminarium eftersom hon mådde asdåligt :o Jag mådde också dåligt, men åkte iväg efter att ha druckit ett glas med o'boy ;)
Jag har bara tagit det lugnt idag, men tiden har runnit ifrån mig ändå :) Skit skönt, då de senaste dagarna har gått så segt... Jag har spenderat kvällen igår och dagen idag med att designa om Fatma's blogg, kika in där tycker jag :D Jag vet att det inte är super proffsigt och sånt, men den blev snygg tycker jag :) Vad tycker ni? Är det någon som vet hur fasen jag får bort "Design by Tant Kim" grejen, säg gärna till?!
Funderar på att lägga mig i badet och läsa :)
Ha det skönt

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0