Shopping

Det blev en heldag ute på Mariebergs köpcenter :) Jättemysigt! Jag köpte lite saker, ni får se senare när jag modellerat dem framför kameran :)
Som ni vet tog jag en avstickare till IKEA och lunchade sedan vandrade vi runt typ halva dagen där inne ;) hihi, jag köpte lite handdukar och en tvättkorg :p
Jag köpte en söt fin Jessica klänning på bubbleroom imorse :)
Söt va?
Innan jag åkte till Marieberg ringde chefen från Alingsås och sa att hon vill ha ett möte med mig och en av de ordinarie arbetarna efter mitt pass nästa tisdag :) Hon vill att jag har med ett papper med två referenser, tydligen är det policy, så jag smsa min "chef" från Arvika förra året och hon ställer upp :) Så jag har två stycken ;)
Nu ska jag smsa killen om festivaljobben och fråga vilka dagar vi kommer vara borta :p Bra att veta inför planeringsmötet nästa vecka ;)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0