Påsken

Sitter med bror i lägenheten i Örebro och tittar CSI triologin :) Mysigt som inget annat!
I torsdags var jag och Daniel på Lipz :p Kände mig jävligt gammal, typ bara en massa -92or! Hemskt! :o
Men i övrigt vart det bra, skönt om det låter logiskt! Jag och Daniel smidde planer i lägenheten först innan vi gick ner till Lipz och hamnade i värsta kön! DÅLIGT att Djn inte hade Mando Diao eller Eric Saade! Tragedi!
Denna var den enda bild vi båda fastnade på ;) Typ mitt i bilden ser man Daniel :) Lite av mitt huvud syns och man ser mina rosa tights ;)
The person in pink to the left is me :)
Här syns min nacke :) haha... det var viktigt för oss att fastna på vimmelbild för vimmelbildandets skull ;) men såg aldrig någon fotograf efter kön in...
Folk verkar galna, men det är "YMCA" :D
På Långfredags morgonen kom Annie och Sofia hem till pappa oxå och vi pratade och myste!  Jag och Annie hade fixat en present till Sofia som precis fyllt 20 år :) Bland annat fick hon en inramad version av denna bilden från i höstas
Vi gick till det "nya" caféet i stan Café Slussen :)
Riktigt mysigt att träffas igen! Bara Karin som saknades ;)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0