Mongo

Gick och la mig direkt efter promenaden med William igår klockan 22! Inte lagt mig så tidigt på jätte länge :p Kändes så skönt :) Pausade filmen jag tittade på, så jag ska se klart den nu ;) Känner mig väldigt kulturell när jag tittar på en halv fransk film med spansk text ;) Haha, det går riktigt bra faktiskt!
Gick ut en gång vid 7 och sedan fick jag sova till 19 minuter över 9 :) Underbart! Gick till Konsum, men då skulle folk med hundar sitta utanför affären och då vill inte jag lämna William där, så jag gick in på "All världens mat" istället (ja, blatten i mig var lycklig :) )så nu har jag gjort världens godaste äggmacka och väntar på att mjölken ska bli varm (då försvinner laktosen) så jag kan göra O'Boy ;)
ursäkta mongo bilden ;)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0