Fåfäng?

Jag är lite osäker på vad som hänt med mig. Helt plötsligt är jag rastlös på ett lugnt sätt, det finns ingenting att göra på dagarna längre. Vad gjorde jag förut? Jag har ingen aning om vad jag ska fylla dagen med :( Därför har jag spenderat större delen av dagen med att tvätta :) Inte för att det direkt behövdes, men för att det känns bra att ha någonting planerat och konkret att göra när jag ändå har gått upp. ;)
Någonting annat udda som hänt är att jag nu gått och blivit lite halv fåfäng :) Haha, jag vet vilka som ligger bakom det, men jag är glad över det :D Äntligen säger jag och suckar lyckligt (antagligen tillsammans med många andra) :D Jag får erkänna att jag faktiskt kan gå utanför lägenheten utan att ha fixat mig det minsta, men det känns inte lika bra som det en gång gjort. Jag mår så mycket bättre när jag får se ut så här:

Kommentarer
J o n a s säger

/Svar/ haha aw det är så fint där! måste åka snart ^^

2010-04-12 @ 19:30:24
URL: http://transan.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0