En vanlig Tisdag :)

Ojsan, jag var nära på att skriva "God morgon bloggen" :p haha, jag kan väl erkänna att jag faktiskt nyligen ätit frukost och precis gjort mig i ordning! Jag vet, jag vet! Man borde inte vända på dygnet etcetera etcetera... Men det var ju som inte riktigt med flit jag gjorde det. Jag råkade bara vakna 12:38 ;) hihi...
Jag vill kunna säga att någonting spännande är på väg att hända, men om jag gjorde det så skulle jag sitta här och ljuga :( Kom på under frukosten att det "bara" är 3 månader kvar tills jag får veta om jag kommit in på min högskoleutbildning! :D Ser fram emot detta ögonblick med skräckblandad glädje :)
Nu är det dags för stavgång här i Örebro :)
Så jag säger peace out!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0