Bra gjort :)

Åh Jesus världen kom just tillbaka :D
Jag och Fatma låg och tittade på "Percy Jackson" efter att vi lämnat av Annie. Precis efter filmen är slut (och jag sitter och kommenterar Karin och Daniel's blogg) så ve och fasa: DÖR INTERNET! Fatma gick och drog ut sladden till rautern, men ingenting hjälpte! Jag ringde Bredbandsbolaget (som tydligen är vår internetleverantör), ingenting de sa hjälpte heller! Jag blev bara så irriterad när han i telefonen säger "ja, ja, men era datorer fungerar inte. Har ni en annan nätverkskabel?" GUD, ville bara skrika på honom till slut! Speciellt när han säger att de kommer ringa om 3 arbetsdagar och fråga om de får komma och greja i vår lägenhet... De ville inte förstå att det vart fel på deras bredband och inte på vårt hål i väggen! Hur svårt ska det vara liksom?!
Okej, efter detta damp ryck kan jag ju säga att jag tar på mig ansvaret för att få i gång internet för alla i Örebro igen (för det vart inte bara hos oss det blev dött). För om inte jag ringt till dem och berättat för dem att det inte funkar hade de inte uppfattat att några i Sverige inte hade internetuppkoppling :D Så ja, jag känner att jag gjort något bra idag ;) hihi ^^

Kommentarer
sofia säger

jag kan inte kommentera på inlägget under så jag får väl göra det här istället :) Om jag ska vara ärlig tappar ni nog alla vuxenpoängen för brieosten på vinflaskan... :P Det är därför man ska ha med skruvkork allra helst i tetrapack. :)

2010-04-18 @ 18:17:37
URL: http://stellaire.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0