Back to Thn

Vi hade en mysig resa hem igår, Jokke och jag. Färdkost och iPod oslagbar kombination :) Jag hade med mig senaste numret av Vecko Revyn och vi gjorde testet "Vilken gay-kille är du?" hihi, Jokke blev Gandalf! :D mohahaha... Som gillar att med sin grå-tinniga charm lura med sig ynglingar in i skogen för att "förstöra en ring". :o :p Oh My God liksom! Haha, jag däremot blev "designer-filmregissör-gay-killen" Awesome!
Jag och Jokke hade lite snack om svarsalternativen. Det var inte många saker vi var överens om, men på frågan om "hur vi helst skulle ta oss till jobbet" var vi båda två väldigt säkra på att vi skulle vilja ta oss till jobbet på ryggen av en eldsprutande drake! :D Hur awesome hade inte det varit? ;)
Vi letade även upp min bil när vi kom hem, så jag har nu sett den på riktigt! Den är så söt :) Jag måste iväg till Vianor och prata med killarna där idag. Min bil har vinterdäcken på och det kan den ju inte ha :p Så jag ska se om de har tid för min bil idag eller imorgon :) Jag kan knappt själv förstå att jag har en egen bil! :D Miljoners Sriljoner med vuxen poäng :)

Kommentarer
sofia säger

en egen bil????? sen när??? vad har jag missat, eller det kanske jag inte har gjort :)

2010-04-07 @ 11:35:19
URL: http://stellaire.blogg.se/
sofia säger

du förresten, hur ändrar du storlek på texten på inläggen? kram

2010-04-07 @ 11:46:00
URL: http://stellaire.blogg.se/
Annie säger

"Förstöra en ring" HAAHAHA förlåt men den associationen sabbade sagan om ringen lite grann för mig xD

Shit vad snygg bloggen har blivit förresten! :D

2010-04-11 @ 13:12:06
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0