Alla söta

God morgon alla söta :)
igår var mitt första kvällspass :p Det var mycket lugnare än på dagen, kanske var det att vi inte var alls många som arbetade eller kanske att det rent allmänt är lugnare i stan på kvällen ;) Jag vet inte, men jag gillade det :) Åkte iväg lite tidigare för att hinna prata med enhetschefen så jag skulle få reda på om jag får jobba i sommar eller inte. På vägen ner kommer jag på att jag glömt ta bort nagellacket och jag vill inte att de ska tycka att jag är nonchalant eller något så jag stannade på Ica och köpte borttagningsmedel och nässpray när jag ändå var där liksom. När jag kommer till jobbet har enhetschefen redan slutat och gått hem :( Blev lite sur, men letade upp hennes nummer till kontoret :)
Så imorses ringde jag henne igen och blev kopplad till hennes mobil :) Hon sa att hon skulle ge mig besked senast nästa vecka ;) Men att det inte var för intet de velat ha mig komma och gå bredvid och det känns ju bra. Jag vågar inte riktigt ta ut segern i förskott... än ;)
Snart ska jag och Jokke till Anti för att fika med farmor och farfar :D Anti ska även fixa min stereo i bilen tills imorgon och farfar har lovat att de ska byta däck på min bil :D Awesome! Jätte, jätte snällt av dem :)
Tack Sofia för tipset om min signatur :) Kul att du tycker om den, det gör jag med ;)

Kommentarer
J o n a s säger

/Svar/ haha åh tack så mycket för tipset :D

2010-04-09 @ 16:02:30
URL: http://transan.blogg.se/
sofia säger

valborg? vad gör du då? örebro eller thn? kram

2010-04-10 @ 12:19:13
URL: http://stellaire.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0