Alingsås

Alingsås ringde typ nyss och frågade om jag ville jobba. :) Jag sa ja, men då sa hon att hon ville att jag kommer imorgon 07:30-16:00 och går ensam! :o Jag kände mig lite dum efteråt när jag sa nej, men att kvällen funkar bättre för nu ska de ringa ikväll eller tidigt imorgon bitti :( Jag råkade säga att jag bor i Örebro, det kanske inte var så jätte bra.... Chefen vet att jag bor här, men inte de jag jobbar med typ  :p Så jag har fått för mig att de kommer prata och säga att det inte kommer funka att jag jobbar där i sommar! Men det kommer visst att funka eftersom jag då bor i Trollhättan!!! Men vad ska jag göra...? Jag har ju blivit tillsagd att jag behöver gå bredvid innan jag får gå ensam, att jag måste gå lite mer bredvid. Så nästa tisdag ska jag gå igen, då kan de ju inte rnga nu och säga kom och gå ensam, men sen ska du gå bredvid igen! Det är ju bara så cp sjukt!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0