84 ;)

Igår kväll låg jag utslagen i sängen och tittade på den underbara filmen "The Blind Side", alla bara måste se den :) Helt fantastisk!
Jag ställde klockan imorse, gillar inte att vakna till alarm! Mår dåligt av det ibland. Jag tänkte att om jag inte ställer alarm kommer jag sova till ikväll och det vore inte bra :p Men jag hade en plan med alarmet också, jag tänkte vakna tillräckligt tidigt så jag skulle kunna sitta på altanen och sola:) Tror ni inte då att det ligger tjocka vita moln över hela himlen, ser lite ut som vispgrädde ;) Men solen skiner ju hur som helst, bara det att det inte är så pass varmt som jag hade hoppats :P Tusan också!
Efter jobbet igår åkte jag till pappa och skrev ut bilder åt mig och Fatma, 16 A4 till Fatma och typ 32 till mig ;) hihi^^det är 4 bilder på varje blad :p Så nu ska jag nog kunna scrapbooka ett tag framöver :)
Ett stort grattis till Åsa, 20 åringen på andra sidan Atlanten :D
Även en stor grattis kram till världens bäste Daniel :D som blir Systemet stor idag!

Kommentarer
åsa säger

Tack så mycket Jessica. Inte dåligt att bli nämd på någons blogg. Känns inte så bra att jag inte kan ge dig en egen prinsesstårta. Jag fick ju en så fin av dig när du fyllde år.

2010-04-21 @ 14:52:55
URL: http://karlssonpataket.webblogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0