Väldigt mysig dag

Cyklade ner och mötte Julia på Överby igår. När vi åkte ner för att kolla cykellås till mig, ropade Mimmi på oss och gick med oss ett tag. Det var väldigt trevligt, har inte träffat henne på ett tag. Vi kollade även dator åt Julia.
Mimmi och Julia

När Mimmi åkte gick vi och åt, sen inhandlades lite Madagaskar 2 godis, Pepsi Max och en film. Sen bar det av hem till mig och titta på "Blonde Ambition" och "Muriel´s bröllop". Efter filmerna kröp vi upp i varsin fåtölj och tittade kvällens avsnitt av idol och sen drog vi ner och mötte Agnes, Emma och Maria på Strandgatan. Väl hemma igen la jag mig på sängen och sms-chattade med Säffle-Jocke, samt piffade till bloggen lite. Vad tycks om min nya bloggdesign?
Julia och jag chattade över facebook och jag tittade idol auditions.

Kommentarer
Rebecca säger

snygg design!

2009-09-11 @ 21:02:36
URL: http://majlov.se
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0