Strumpor

Hade en mycket mysig dag igår. Hämtade Karin och sen var vi hos mig hela dagen. Vi låg i Becks´ rum och pratade om allt mellan himmel och jord. Kollade upp lite tips på hur vi kan tjäna pengar. Man kan sälja sina använda trosor! Lite för kinky, eller vadå?
Tror jag ska satsa på att spara ut håret och sälja det till peruker och/eller extentions, känns lagom knepigt att göra för pengar, men betydligt bättre för självkänsan än att posera naken på internet!!!
Senare på kvällen kom Annie också och vi myste alla tre till "Idol" och "True Blood".
Fattar inte att ingen av dem har fattat grejen med vampyrer!
Inväntar fortfarande papprena från Försäkringskassan, så jag kan få mina pengar. Har jag inte fått dem i nästa vecka måste jag ringa runt och hitta nån som vet hur jag ska göra för att få papprena. Hoppas verkligen jag slipper det.
Idag fick vi sluta 40 minuter tidigare från Naturkunskapen! Vilken lycka jag kände när jag lämnade byggnaden. Sjukt vad glad jag kan bli över nåt så litet.
I övrigt känns livet rätt bra just nu. Jag har saker att se fram emot, saker att planera, saker att göra. Jag tränar, umgås och går i skolan. Livet går vidare oavsett vilka motgångar jag möter.
En skön känsla, om ni frågar mig.

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0