Strandgatan

Är det någon mer än jag som har lite problem med att välja rubrik till blogg inlägg? Känns som om flera dagar kan summeras till samma titel, som till exempel: en bra dag, jobbigt, mysig hemmakväll, mina älsklingar osv. Ibland väljer jag en rubrik som handlar något som hänt under dagen som jag på något sätt lyckas glömma ta med i inlägget.
Hur lyckas jag med det?
Var och fikade med Julia på Strandgatan. Känns bra att ha fått umgås lite nyktert med henne, speciellt när det är sista gången på ett år!
Har börjat rensa i mitt rum. Ångrar mig lite redan, då jag egentligen behöver lägga all ledig tid till plugg!
Hur tänkte jag där? Inte alls antagligen....
Känns ändå ganska bra att slänga saker, jag känner mig lite lättare när jag gör det. Onödigt dock att nästan alla mina förvarings lådor, burkar och askar nu är tomma....
Orka ha en massa lådor liggandes.

Kommentarer
sofia säger

haha, känner igen det där med rubriker, brukar lägga dit en sist när jag skrivit hela inlägget :D

2009-09-28 @ 09:37:12
URL: http://stellaire.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0