Skönt

Idag var det faktiskt en till liten tjej som ville bli passad. Jag satt med Freja och tittade "Djungeldjuret Hugo" och Annie satt med den andre tjejen och målade. Efter vi jobbat åkte jag till mamma och bytte instick (det jag hade på mig var helt gross) och sen for jag till Annie och så cruisa vi runt lite.
Försökte hitta ett bra stjärnkikar ställe, typ nästintill omöjligt ju! Plus att jag fick höra att jag är helt wacko... Borde få en exorcism utförd på mig snart. Karin när är du färdig utbildad häxa och exorcist?!
Snart hoppas jag ialla fall!!!!
Nu är det till att äta nudelsoppa, och sen sussa kudde, för imorgon bitte ska jag och Annie köra pappa till Landvetter.

Kommentarer
Karin säger

Hehe jag lovar att hjälpa dig så fort min kurs är slut ;P

2009-09-21 @ 18:05:33
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0