Segis dag

Vaknade av sms imorse. Gud vad jag hatar sånt... Stängde inte av mobilen i natt som jag alltid gör annars, så jag får väl skylla mig själv. Tror jag börjar känna hösten komma, vilket betyder att mitt rum kommer förbli stökigt ett bra tag fram över. Orkar ju aldrig städa när man är deppig.
Klarar aldrig riktigt av hösten.
Det är för kallt och för långt kvar tills värmen kommer igen.
Behöver införskaffa lite mer förvaring till mitt rum hos pappa. Det ligger saker i princip överallt. Känner starkt att jag borde bli en mer ansvarstagande vuxen, ska ju fylla 20 (!) snart.
Ska nog ändå börja med att sätta upp alla mina tavlor, de flesta ligger ju bara på golvet någonstanns och tar plats.
Bästa vore ju om de hoppade upp själva, men får ta någon timme nu under helgen och fixa detta, så de utför sitt syfte här i världen.
Nu ska här bakas frukost scones.

Kommentarer
Anonym säger

Fin blogg - jag gillar vad du skriver!

2009-09-18 @ 16:58:57
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0