Okej...

Okej frukost sconesen blev en katastrof! Jag är duktig på att baka och laga mat, men detta recepten var dömt att misslyckas... Bara en massa mjöl! Smakade ren och skär skit! Blev leverpastej mackor istället.
Tittade på "Yes Man" på min gamla PC, förstår inte hur jag överlevde med den! Filmen var helt okej, inte det bästa jag sett. Lagomt förutsägbar.
Efter filmen kom Agnes och hämtade mig och så blev det Medel pass på Friskis.
Vi träffade Patte där oxå, kul! Har inte sett henne på ett tag. Hon har skaffat jädrigt snygga glasögon.
Kanske är ett måste inför Högskolan nästa år?
Vi åkte till Pizzeria och köpte med oss mat (sallad med kyckling för mig) och drog oss över till Julia och tittade Postkod Miljonären och Idol. Mysigt, mysigt.
Har kommit på att jag är lite mer kräsen än juryn!
De släpper förbi folk som egentligen borde öva lite och lära sig kontrollera sin röst.

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0