Mysig Nostalgi

Annie kom förbi igår eftermiddag. Vi åkte och hyrde film, det blev "17 again" och "Dumpa honom". "17 again" var helt okej. Jag hade förväntat mig lite mer Matthew Perry, men den var kul. "Dumpa honom" var också bra, många bra tips och tänk värdigheter för singel människor. Tog åt mig ganska mycket.
Efter filmerna satt vi i min säng och pratade ända till halv fyra imorse! Helt sjukt, vi snackade mycket om alla som flyttat härifrån, att Trollhättan är värsta ligist staden och hur vi kunnat missa det under alla år. Men också mycket om gymnasiet, det var väldigt mysigt och nostalgiskt. Ändå var det inte så länge sedan allting hände, men när vi pratade lät det som om det var skit länge sedan.
Grät lite när vi deklarerade vår kärlek till Jan, saknar Jan´s lektioner!
Saknar mina lektioner, alla lektioner!
Vill helt enkelt tillbaka och göra allt igen...

Kommentarer
sofia säger

saknar er massor men nu är jag snart hemma igen, vi måste ses allihopa annars blir jag tokig... puss

2009-09-20 @ 20:39:11
URL: http://stellaire.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0