MMS bloggning

Hade en väldigt, väldigt bra kväll igår. Vanligt vis när det är Lipz så blir jag seg och trött och vill hem runt midnatt. Men igår ville jag bara frysa tiden och dansa hela natten. Ni som vet lite mer om kvällen, ni vet nog vilka två specifika tillfällen jag vill frysa...  Sånna kvällar/nätter är mer än välkomna i fortsättningen.
Kalle har visat några ackord på gitarr som jag ska försöka lära mig, så jag kan lära mig spela åtminstone en av Lasses låtar. Helst skulle jag vilja kunna spela "Kom änglar", för den är så fin. Knarkade den typ hela "Mänsklag historia" tiden. Kunde inte sova utan Lasse då. Nu blir jag för glad när jag hör hans stämma och vackra gitarr för att kunna slappna av och sova.
Nu är det nästan bestämt och fixat att jag och Sofia ska se Lasse i Örebro. Vi får bo hos Fatma som äntligen fått en lägenhet! Är så grymt stolt och lite avundsjuk på henne. Vi får ta och boka biljetter snart, Sofia!!!
Har varit hela dagen hos Karin. Pratat och umgåtts med henne, Sofia och Annie. Very nice! Träffar dem igen imorgon på Julia och Agnes "hej då grej"...
Tyvärr verkar inte min MMS-blogg funktion fungera längre.
Har skickat tre inlägg som inte publicerats än!

Kommentarer
sofia säger

ja det får vi verkligen göra, men vi kan ju ses en gång till innan jag drar tillbaka till de norländska skogarna kanske? nästa vecka? puss

2009-09-26 @ 17:34:18
URL: http://stellaire.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0