Knapra, knapra

Idag har jag inlett ännu en av min mammas "deals". Denna går ut på att jag inte ska äta godis eller kakor på 2 veckor, om jag klarar det ska jag få en ny träningstopp. Underbart!
Lite läskigt då jag är sjukt godis sugen....! Detta är ju faktiskt första dagen! Eftersom jag inte gör så mycket på dagarna, har det liksom blivit tradition att ligga med en Marabou på kvällen eller morgonen, eller... Ah ni fattar. Har insett att det inte fungerar att leva så, hur mycket jag än vill så är jag inte en av dem som kan smälla i sig vad som helst, när som helst, hur som helst utan konsikvenser! Därför ska jag nu titta på en "Dakota film" och knapra morötter, paprika och sötmandlar.
Önska mig lycka till!

Kommentarer
Rebecca säger

har du sett the seacret life of the bies. UNDERBAR film

2009-09-14 @ 23:19:33
URL: http://majlov.se
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0