Hemmafru

Det är lite som att vara hemmafru när jag bara går hemma och inte gör annat än att städa, tvätta och laga mat. Trist är bara förnamnet (skiter i vad "Anna Anka" försöker säga om det). Dagen börjar med att alarmet går och jag (helt död) går och klär på mig. Hivar i mig en liten talltik flingor (eftersom det bara fanns typ några matskedar mjölk kvar). Fixar iordning mig och drar med pappa till Annie. Hoppar bak i baksätet och sitter och tjötar med henne hela vägen till Landvetter flygplats. Seriöst vad vi måste sätta oss och skriva brevet till Reinfeldt! (ja jag googlade stavningen på statsministerns namn)
Efter att ha tagit oss från Göteborg sa jag hej då till Annie vid Almargärdet(?) och drog hem och utnyttjade min tvättid. Att tvätten aldrig ska lyckas bli torr innan tvättiden är slut, det är ett mysterium?!
Åkte till Jätten och handlade "Ben and Jerry´s" och Pepsi Max. Såg CJ´s (CJ är basisten i Mando Diao) kusin där, han jobbar nämligen på Jätten.
Hade världens längsta och mysigaste samtal med Fatma och sen har jag legat och tittat Wallander....
Önskar så att jag hade lite självdisiplin! Då hade jag övat på mitt prov vid det här laget....

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0