God Morgon-Lördag

Yes, jag var både trött ch sleten igår. Men hade för jävla trist, så jag körde ut med bilen lite. Vet inte riktigt varför, men väl ute åkte jag till en liten hamnstad några mil bort. Väldigt mysig väg dit. Eftersom klockan var runt midnatt och det var en landsväg jag åkt, beslöt jag mig för att ta motorväg hem. Känns tryggare på nåt sätt.
Pappa blev sur igår för att det tydligen låg ett sugrör i baksätet. Och då är det ju självfallet jag som slängt de där. Jag sa att det var det inte och att han inte bara kan ta förgivet att det är jag! Då blev han ännu surare, så då gick jag därifrån. Orka bli sur över en sån sak!
Plus hur ska jag veta att någon lämnat ett sugrör i bilen, i baksätet, när jag aldrig sitter där bak?
Så fort jag ser honom nu när jag ska gå upp, kommer han hålla ett tal om hur tråkigt det är för honom att jag skräpar ner bilen, när han bara är snäll!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0