We´re hit

Nu har jag lyssnat på alla låtarna på denna underbara cd! Är kär... We´re hit är as bra!
Synd bara att det inte finns lyrics med =( Vill ju veta vad de sjunger, men men vad finns google till för?
Låg och försökte somna om, då ringer det på dörren. Jag blev lite fundersam, ingen brukar ringa på! Folk bara kliver in =) Skönt ändå, orkar fasen aldrig ta mig till dörren om jag håller på med något. Men hur som helst, jag ligger ju liksom i underkläder, man kan INTE öppna i underkläder!
Så jag lindar in mig i mitt täcke drar fingrarna under ögonen några gånger och öppnar dörren åt en budkille... Tar emot ett paket till pappa....
Budkillen säger god morgon till mig och små skrattar!
Tittade mig i spegeln efteråt, så jag förstår honom =P

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0