Trollhättan-Karlstad-Säffle-Örebro-Säffle-Trollhättan

Tänkte berätta lite mer om helgen. Ni får det lite stötvis och redigerat...
Fredag:
Det började med en biltur upp till Karlstad, kollade upp på eniro innan så jag skulle veta hur lång tid det tar att köra upp. Eniro sa 2 timmar och 43 minuter, så jag han simma med tjejerna i en kvart ungefär. Köpte på mig färdkost bestående av Pepsi Max och Choklad. Eftersom jag inte kan några gatunamn förutom den Becks bor på så ställde jag GPSen på Karlstad S, (som lustigt nog är Våxnäs Motet!) GPSen sa att det skulle ta 2 timmar. Jag blev lite störd över det, kunde ha simmat längre liksom... Men bra att jag åkte då för ungefär halvvägs till Säffle var det vägarbete i tusen år, med sänkt hastighet! Trodde jag skulle bli tokig. Visste inte då när bion var, eller vart jag skulle möta Bobe, tänkte bara hela iden att jag skulle komma försent och allt skulle bli bajs!
På väge upp fick jag ett sms som lugnade mig, Bobe skickade ett =) Stannade i Grums för toa-pause, samt passade på att borsta tänderna. Något som tydligen var VÄLDIGT spejsat! hihi...
När jag nästan är framme i Karlstad ringer Bobe, då fattar jag att jag ligger i fel fil. (tydligen betyder inte grönt ljus kör i Karlstad, utan ALLA bilar väntar tills det blir gult innan de kör)
Väldigt mycket plus poäng till mig som lyckades hitta Bobe i Karlstad helt på egen hand =)
(fler bilder kommer senare, när Fatma och Bobe har chans att skicka dem till mig)

Kommentarer
Karin säger

Vilken tur att du hade skoj :P

Och fin bild förresten.. men är den mystiska som tog den eller har ni självutlösare? haha ;P

2009-10-20 @ 09:33:18
Karin säger

Eller vänta var Fatma med? Nu hänger jag inte med alltså..

2009-10-20 @ 09:34:56
Annie säger

HAAAHA våxnäs-motet x)

2009-10-27 @ 14:22:22
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0