Straffet

God morgon alla underbara snoozare!
Fick igår kväll för mig att det skulle vara en bra idé att gå upp klockan 8 och dra till gymmet. Jag kan ju säga att jag kom i säng halv två och det var ungefär vid den tidpunkten denna briljanta plan kom till. Ställde klockan på 8 ialla fall, men sov förbi larmet. Vaknade typ tjugo minuter senare och tänkte "Det här kommer aldrig gå" så jag ställde om alarmet till 11, då jag senast måste gå upp för att hinna till skolan. Men jag var så rädd att jag skulle försova mig att jag inte riktigt kunde sova ordentligt. Nu tar jag straffet för det! Känner påsarna under ögonen bildas, kunde inte få upp leverpastej paketet utan att göra sönder locket lite. Jag klantade mig 5 gånger när jag skulle göra kaffe!!! Behöver egentligen bara sova hela dagen, men det är ju bara denna och en lektion till innan provet! Jag hoppas Laszlo säger att vi inte behöver komma på tisdags lektionen för han inte kommer gå igenom något nytt, utan bara hjälpa om man är trög och inte har fattat något.... Vi får se hur det blir.

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0