Sista plugget

Idag är sista pluggdagen innan provet imorgon. Känner att jag måste plugga, men hjärnan och kroppen motarbetar mig. Jag vill göra en massa annat (som vanligt). Tex. vill jag klä på mig och ta en skön promenad i solen. Ska göra det också, men först efter att jag läst igenom mina anteckningar (de tar nästan upp ett helt anteckningsblock!).
Vill prisa Dove´s nya spray deo: Hair Minimising! Den är super skön! Luktar härligt sommrigt och förföriskt friskt... Hihi, älskar den!
Det är ingen alkohol i heller, så huden blir inte uttorkad vilket är ett stort + enligt mig =)
Vet inte hur man vänder bilderna rätt, så ni får leva med att text blir spegelvänd....
Svar till AnnSo:
Jag tränar på Friskis och Svettis i Trollhättan. Det spinningpass jag går på är på tisdagar klockan 18:40-19:40. Ett medel pass med instruktören Cecilia Pettersson.
Ett grymt bra, kul och givande pass!



Min snygga Friskis Funktionär tröja!

Kommentarer
sofia säger

lycka till på provet imorgon, det går säkert jättebra! Vad bra att du bokat lasse nu ska jag bara boka tågbiljetterna :). Ni får ta att bestämma er om er tripp hit o säg till folk att sluta vara på fjantiga. de klart ni ska komma. tänkte bara fråga vilken dag ni tänkte åka hem???? vi höres puss du förresten hur har det gått för folket i australien??

2009-10-07 @ 17:15:37
URL: http://stellaire.blogg.se/
Karin säger

oh, blir håret mindre synligt av den där deon? För det är väl det som är lite poängen med den eller?

2009-10-08 @ 10:49:57
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0