Örebro

Hej hej bloggen =)
Sofia
ta det lugnt. Jag lever! Har inte bosatt mig i skogen utan i Örebro under lovet. Har jätte mysigt med Fatma och Sabina. Idag kommer målarna och tapetserar lite i lägenheten... Så vi tre ska ut till Marieberg och shoppa. Vi ska till Ikea för Sabina har aldrig varit där! Eller ah vi var där en snabbis i måndags och köpte chips. Men HERREGUD liksom!!!!

Bloggen vill inte riktigt vara med mig ibland. Ladda upp bilder lever sitt eget datordampiga liv =( fett irriterande... Det är därför det bara finns typ tre bilder från Berlin hittills....

Jo,  fick den glada nyheten om att Andreas ska med och se Lasse i december! Så Sofia vi får en pöjk att dra runt på också. Kan vara bra så inte en massa grabbar hoppar på oss efter spelningen ;)
Jag menar har Örebro nånsin sett två snyggare brudar?!
Hmm, nej skulle inte tro det =D

Kommentarer
sofia säger

haha jag det är nog tur de :D ni har lov allstå? eller?

2009-10-28 @ 14:08:29
URL: http://stellaire.blogg.se/
Annie säger

Hahaha marieberg, that brings me back ;) trosor och energidricka 4lajf!

2009-10-30 @ 16:57:21
fatma säger

Klart dom har dom har ju sett mig! ;) hahaha

2009-11-01 @ 12:40:52
URL: http://fatmaz.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0