Örebro in my <3

Var hälsad kära blogg.
Tog en snabb visit hos Fatma i torsdags kväll. Stannade till i går eftermiddag. Vi hade super mysigt. Satt och prata, åt mat, drack vin... Hon har världens största och finaste lägenhet! Fattar inte att hon är så vuxen, känner mig som lilla flickan i jämförelse och ändå är jag 1 år och 4 dagar äldre! Vi åkte till IKEA och handlade lite saker till hennes lägenhet. Älskar IKEA, var så vuxen av mig att jag ansökte om ett IKEA FAMILY kort. Sög att jag var tvungen att åka hem så snabbt igen. Men jag kommer ju åka upp dit om tre veckor och en dag <3 Längtar så mycket.
Började nästan gråta när jag lämnat parkeringen!
Faan vad jag kommer bränna pengar på resor till Örebro!
Det kommer bilder från resan snart, jag lovar!
Måste bara plugga lite till provet först...

Kommentarer
Rebecca säger

Kommer du till mig den 8 ?

2009-10-03 @ 15:15:11
URL: http://www.majlov.se
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0