Njut

Är det möjligt att vara för lycklig? Jag tror nästan att jag är det. Har så mycket energi och sprall i benen. Kunde inte sova i natt för jag hade för mycket spring i benen, de rörde sig hela tiden. När klockan var 03:08 gav jag upp. Jag gick upp och tog en Panodil som hjälp på traven.
Jag kan ju inte ligga uppe hela natten heller!
Jag undrar så vart all denna lycka kommer ifrån. Är det för att jag har så mycket energi som jag är så lycklig? Eller är det tvärtom, att jag är så lycklig att jag får en massa extra energi? Hur som helst så är jag både glad och energirik! Jag älskar livet just nu, ändå är det en massa saker som borde tynga ner mig, men som turligt nog inte gör det!
Får nog ta och njuta så mycket som möjligt utav mina lyckliga dagar.
Tänk om jag störtlandar i deppträsket hårdare än om jag hade skippat denna lyckoperiod?!
Nej, Jessica! Nej! Inte tänka så...
Njut, njut, njut istället!



Kommentarer
sofia säger

det klart du ska njuta :D:D:D du får passa på innan allvaret börjar, saknar dig, puss

2009-10-05 @ 22:42:17
URL: http://stellaire.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0