Enkelt

Ska ringa och tjata på Fatma att skicka ALLA bilder från helgen, så jag kan berätta lite mer för er. Ta det lugnt Karin jag ska förklara för dig =)
Ja, idag är dan före dan så att säga åker till Berlin på torsdag morgon! Ska bli så fett kul! Älskar min syster för att hon följer med och är nästan lika uppspelt som jag =D Puss på dig Becks...
Idag är det skolan som gäller först, håller på med genetik. Det är skit intressant, men också väldigt krångligt. Efter skolan ska jag till Åsa och "speed prata" haha =D Ska bli så kul!
Efter det är det spinning på Friskis i mina nya heta träningskläder.
En bra dag helt enkelt.

Kommentarer
Karin säger

hehe så bra :) Men jag har läst Fatmas blogg nu så du behöver inte förklara :P Ha så kul i Berlin förresten!! :D :D

2009-10-20 @ 14:45:49
Rebecca säger

JA imorrn åker vi !!!

2009-10-21 @ 15:34:57
URL: http://www.majlov.se
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0