Döv sångare?

God morgon =)
Har idag varit väldigt duktig och klivit upp 08:35 och läst igenom sidorna till provet en sista gång.
Dagen i övrigt ser ut ungefär så här:
  • Prov på Lärcentrum.
  • Hem till pappa och hämta brev och mina höst-skor.
  • 30 minuters promenad
  • Handla ingredienser till mina magiska muffins.
  • Baka muffins.
  • Åka med mamma och syskon till Överby för kläder och middag.
  • Dra mig till Julia och fika med hennes mamma.
En mysig och bra höstig dag.

Hörde en av låtarna från Tokio Hotels nya album... Tycker det låter som att sångaren är döv men sjunger ändå, med tanke på uttal på vissa ord och så.... Alltså inget illa menat mot bandet eller fans. Bara något jag lade märke till. Bedöm själva.



Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0