avstickare

Hade värsta depp-självmordstanke-dödsångest attacken i onsdags eftermiddag. Vet inte vart skiten kom ifrån! Blev så jävla rädd för mig själv. Försökte ha saker att göra hela tiden, jag diskade och bakade bland annat.

Men besöket i Karlstad igår var verkligen bot mot det. Det är alltid lika kul att träffa min lilla nyckelpiga ;)
Nej, seriöst, jag blir jätte glad! Ser fram emot att få hem dig i "Nils Karlsson pyssling format" =D

(yes, jag vet att jag redan använt denna bild en gång tidigare, men jag glömde bort att jag hade med mig kameran så det bidde inga nya kort!)

Ikväll är det svullo-kväll till Idol. Jag och Fatma ska laga Chili con Carne snart.... Det är fasen bacon fett i chili con carne kryddan från Knorr, jävla skit!

Jag lämnade Sabina på tåget tidigare idag och sen mötte jag Fatma och vi gick på lite äventyr in Örebro City.

Våra kära målare Alfons och Mårten har tagit helg och kommer igen på tisdag....  

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0