Ångrat mig

Okej, jag tror jag ångrat mig. Varför ska jag berätta allt jag varit med om i helgen? Det finns inget bra svar på den frågan, så ingen idé att någon försöker heller tycker jag. =) Men förhoppningsvis kommer ni få se lite fler bilder. Jag vill också få se fler bilder. Livet utan kamera är inte lika kul som livet med kamera, har jag märkt.
Länkade till Fatmas blogg i ett inlägg typ nyss och vet redan att hon fått åtminstone en till besökare. Tänka sig att min blogg redan åstakommit nåt sånt, haha! Nej men seriöst nu, livet med blogg är lite små creepy. Jag kan träffa nån jag inte sett på länge och berätta lite om vad jag hittat på sen sist och få kommentaren:
"Ah jag vet, jag läste det på din blogg!"
Gud liksom, vad har jag att prata om då om jag skriver allt på bloggen? Hehe, har ju hört av säker källa att allt leder till snusk. Så jag får väl ta till det samtalsämnet i värsta fall.
Det bidde inget besök hos Åsa, eller träningspass på Friskis idag. Det blev till att sitta  bilen på parkeringen till Lärcentrum i 2 och en halv timme för att vänta på bärgnigsbilen. Kallt som tusan, eftersom det var fel på något så inte motorn kunde hålla igång längre än 3 sekunder.
Så nu har jag åkt lastbil =D As coolt att klättra upp i hytten och åka!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0