Speciell helg

Helgen har varit speciell. Jag och Jokke skulle vara ensamma hemma, men jag hade så otroligt tråkigt, så jag ringde Fatma och begav mig (efter lite bilstrul) upp mot Örebro =) Kom fram runt 02:40. Vi hade super mysigt och pratade till typ 5, sen sov vi till 11.
Vi åkte in till stan och åt frukost på Donken, cheeseburgare och milkshake blev det för min del. Sen solade vi lite och köpte kaffe =) Så nu har jag åkt buss i Örebro också. Den staden växer i mina ögon för varje besök.
Lite jobbigt att få reda på att jag hade kommit in utan problem, om jag läst Natur B på gymnasiet. Har högre poäng och resultat på högskoleprovet än vad som krävdes nu i höst! Fan oxå!
I alla fall, vi hade ännu mysigare Fatma och jag igår kväll med mat och film. Satt uppe till typ 4 och jag gick upp kvart i åtta =) Härligt, eller inte....
Jag hjälpte Fatma baka bröd innan jag åkte hemåt för att städa och tvätta. Fick bitch-slappa mig för att inte somna! Det var en upplevelse =P
Började på en ny virkning i fredags, den förra blev skit!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0