kiwi

Idag var det prov i naturkunskap igen. Genetik denna gången, det gick ganska bra tycker jag. Hade läst igenom mina anteckningar och boken en gång innan jag gick dit och skrev. Blev klar efter 50 minuter.
Så gick jag hem till pappa och hämtade lite saker. Tex mina nya Winnerbäck skivor som kommit från cdon =) Köpte "Söndermarken" och "Vatten under broarna". Sedan gick jag och handlade kiwi, har varit sugen på det sen jag använde kiwi som exempel hos Annie! Så nu när familjen äter glass till efterrätt tar jag fram mina kiwisar =)
Känner mig så duktig så, gotte-förbudet går nog rätt så bra ändå. Kommer väl börja drömma om choklad snart =P haha....
Virkandet går framåt, men den kommer bli så himlans mycket större än jag tänkt mig. Men det är ju inte jag som ska ha den på mig sen ;)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0