Höjdar dag

Det borde inte vara möjligt att vara så här trött hela tiden. Okej, jag har typ sovit 9 timmar mellan fredag och söndag, men nu i natt så har jag sovit över 11 timmar och jag skulle kunna sova flera timmar till! Är inte det sjukt? När jag ändå ä inne på sjukt, så kan jag ju säga att mina ögon har ett eget liv när jag vaknar. Så fort de registrerar att jag är vaken för att kliva upp så ska cirka en halv liter vatten passera tårkanalen innan det är okej att börja se. Tokigt värre! Lite små irriterande också tycker jag.
Ska ialla fall till badet vid 1 och simma med Karin och Annie. Har sjukt ont i hela kroppen idag.
Måste även ringa Högskolan Väst och se om jag verkligen har fått en plats där och åka till NÄL och vaccinera mig mot svininfluensan =) Vilken höjdar dag...

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0